onsdag, mai 27, 2009

midt i uke 23

jeg er tilbake fra ferie.
det er egentlig ganske ålreit.
nå jobber vi med å legge planer for neste år. det er skikkelig puslespill! følte meg flink i går da jeg ble ferdig med timeplanen. og jeg håper den blir sånn! jeg drev i to timer.

i dag har det vært engelskdag i de tre første. jeg hadde IKT. Altså;elevene satt med oppgaver på pc.De kunne velge mellom å jobbe med kryssord, 2 og 2 sammen på et slags memoryspill og å skrive dikt ut fra valgte ord.
og noen hadde ikke lyst til å gå igjen:)
det var ålreite timer, men litt kjedelig å fikse dataskapet etterpå.

jeg hilste på mine nye elever i dag. jeg skal jo være kontaktlærer for 4c til neste år. de var jo søte da:)
så har det vært øving på reinlender med 7.klasse. jeg trur det kommer til å bli bra. =) de må huske på å smile;)

når jeg får det til å funke skal jeg putte inn noen feriebilder.